تغييرات ليست جديد تيم ملي

 تغييرات ليست جديد تيم ملي




 

 


تغييرات ليست جديد تيم ملي


تاریخ : یکشنبه ،
31 مرداد 1389

دعوت از مسعود شجاعي، فرهاد مجيدي و آندرانيک تيموريان مهم‌ترين تغييرات ليست جديد تيم ملي است. يکي از تغييرات کليدي، دعوت از مسعود شجاعي بازيکن اوساسونا اسپانيا است. شجاعي که چند بار مصاحبه‌هاي تندي علي افشين قطبي انجام داده بود مدتي به تيم ملي دعوت نمي‌شد اما قطبي براي اين‌که بگويد مشکلي با شجاعي ندارد او را به اين اردو دعوت مي‌کند. البته دعوت از مسعود شجاعي به سود افشين قطبي هم هست چراکه او بازيکني کليدي در خط مياني تيم ملي ايران به حساب مي‌آيد و بودنش بيش از هر کسي، سرمربي تيم ملي را خوشحال مي‌کند.


لیست جدید تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی با چین و کره جنوبی، سه‌شنبه این هفته اعلام می‌شود. ایران در تاریخ 12 شهریور با تیم ملی چین یک مسابقه تدارکاتی برگزار خواهد کرد و 16 شهریور نیز در سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود. افشین قطبی سرمربی تیم ملی برای این دو مسابقه تدارکاتی 3 دروازه‌بان و 20 بازیکن را به اردو دعوت خواهد کرد و آن‌ها را به چین و کره می‌برد.

قطبی اعلام کرده لیست بازیکنان مورد نظر خود را سه‌شنبه پس از برگزاری هفته ششم لیگ برتر اعلام می‌کند و نفرات دعوت شده باید یکشنبه هفته آینده خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. آن‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه سه جلسه تمرین برگزار خواهند کرد و پس از آن به چین پرواز می‌کنند.

لیستی که افشین قطبی آن را در اختیار فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها قرار خواهد داد تفاوت‌هایی با لیستی که او برای بازی با ارمنستان به فدراسیون داده بود دارد. او تغییراتی را در نفرات دعوت شده اعمال خواهد کرد که این تغییرات شامل کنار گذاشته شدن بازیکنان غیر معروف و جایگزینی بازیکنان مطرح است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل